Адміністрація
Адміністрація розташована в будівлі навпроти виробництва і складається з відділів бухгалтерії, планово-економічного відділу, відділу зовнішньо-економічної діяльності, відділу інформаційних технологій.
Крім того в адміністративній будівлі працюють юрист, інспектор з кадрів, перекладач, команда розробників системи управління якістю.
Бухгалтерія. Основним заданням діяльності бухгалтерії є забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства з урахуванням особливостей діяльності та технологій обробки облікових даних: робота з бухгалтерськими документами, проведення банківських операцій, фінансові розрахунки, формування інвентаризаційних відомостей, співпраця з окремими Державними установами.
Завданнями планово-економічного відділу, відділу зовнішньоекономічної діяльності та підвідділу складських операцій є контроль за всіма видами діяльності, пов’язаними із закупівлею ресурсів для виробництва та доставки готової продукції покупцеві, включаючи необхідне інформаційне забезпечення цих процесів, координація взаємини всіх членів системи постачання і розподілу, розмитнення імпорту/експорту, планування і перевезення виробничих замовлень і обладнання.
Відділ інформаційних технологій. Проводить роботу щодо забезпечення структурних підрозділів відповідною комп’ютерною технікою, оргтехнікою та програмним забезпеченням у межах їх завдань. Проводить профілактичні роботи та поточне технічне обслуговування організаційної техніки, засобів комп’ютерного зв’язку та комп’ютерної мережі, її вдосконалення. Забезпечує своєчасне розроблення необхідних заходів із захисту інформації та створення систем захисту інформації.
Юрисконсульт та інспектор з кадрів – слідкують за усіма справами компанії і дотриманням чинного законодавства України. Оформляють прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів керівника Підприємства.
Формують і ведуть особисті справи працівників, вносить зміни, пов’язані з трудовою діяльністю. Юрисконсульт представляє інтереси Підприємства у судах загальної юрисдикції та інших спеціалізованих судах, інших підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності та підпорядкування. Бере участь у роботі з укладення договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість, у розробленні умов колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку та інших нормативно-правових документів.
Перекладач – перекладає локальні нормативно-правові акти Підприємства, нормативно-технічну та товаросупровідну документацію, матеріали листування зі сторонніми (в т. ч. зарубіжними) установами і підприємствами, а також матеріали нарад, ділових зустрічей тощо, здійснює синхронний переклад.
Команда розробників системи управління якістю розробляє, впроваджує зміни та підтримує систему управління якістю Підприємства. Веде комунікацію із зацікавленими сторонами щодо вимог до якості продукції, співпрацюють із командою зовнішніх аудитів, проводять внутрішні аудити у сфері якості, надають консультаційну та методичну підтримку іншим структурним підрозділам Підприємства, ведуть статистичний контроль якості, впроваджують нові методології щодо контролю якості.
Керівник адміністрації
Тарас Петровський
Керівник адміністрації